dne 24.5. odesláno centrále společnosti Hornbach v ČR:
Dobrý den,
po letech strávených v západní Evropě jsem prožil doslova šokující zážitek ve Vaší prodejně v Praze-Řepy.
Vybral jsem si koupací vanu, přijel jsem pro ni sám autem. V oddělení, kde se vany prodávají, jsem požádal jednoho z Vašich prodavačů, zda by bylo možné pomoci mi s přemístěním vany do oddělení stavebnin, kam už mohu zajet autem a tam mi ji pomohl naložit. On se s úsměvem zeptal - "A kdo Vám s tím jako má pomáhat?" - Navrhnul jsem: "Třeba Vy.". Odpověď byla: "My jsme sámoška." a vysvětlení, že si mám jít pro nákupní vozík a vanu naložit sám.
Konec příhody si zřejmě domyslíte. Okamžitě jsem obchodní dům opustil, koupil jsem vanu u konkurence a aktivně šířím příběh mezi známými a také prostřednictvím svého blogu na internetu.
Neochota ke dvěma minutám práce a zvednutí cca deseti kilogramové vany Vás připravila nejen o marži z prodeje jedné vany, ale snad i o několik dalších potenciálních zákazníků.
Věřím, že aktivním zveřejňováním tohoto příběhu a jeho zasláním do sídla Vaší centrály v Neustadtu alespoň trochu přispěju ke zlepšení chování prodejců k zákazníkům v České republice.
S pozdravem,
Jan Brotánek
Pro objektivitu doplňuji:
Ještě téhož dne přišel omluvný email od zástupce ředitele obchodního domu, který si zároveň vyžádal informace o době "incidentu". Tak nezbývá než věřit, že tato příhoda je dílem selhání jednotlivce.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat